Geoblog.pl    My    Podróże    PODSTOLICE    Pierwsze narty matyldy

Polska, Podstolice

Po gruntownym przygotowaniu :
-35 razy obejrzała film o narciarzach : Lepiej już umrzeć
-dokładnie zapoznała się z katalogiem sprzętu do narciarstwa ekstremalnego BD
-parę filmów na u-tube ze skialpinistami w roli głównej - to miał być wzór jak nie jeździć
-kilka zlajdowisk z wyjazdów narciarskich rodziców

Matylda ruszyła na stok.

Plan był prosty , włoży buty , narty kask, oswoi się z nartami , nauczy utrzymywać równowagę może kawałek przejedzie po płaskim trzymając się kijka który będą ciągneli rodzice. Troszkę się powygłupiamy pouczymy i będzie fajnie.

Niestety , Matylda nie spełniła oczekiwań rodziców.

Z kijkiem nie chciał mieć nic wspólnego , po pierwszej próbie jazdy między nogami mamy , stwierdziła: " już umiem chcem sama !! "

I zaczęła sama , na kreskę a jak nabierała prędkości to zakręcała pod górę w lewo w celu wyhamowania.

Następnym wnioskiem było że jest za płasko i to nie jest dobre : "Mamo teraz chcem na ostrą górę ! "

I zaczęła się jazda na ostrzejszym fragmencie stoku , i mamusia miał już problem gonić za pociechą.

Podsumowując Matylda ponownie zmiażdżyła rodziców, którzy tym razem z wrażenia szczęki musieli podnosić ze stoku :)

Wyjazd udany, w aucie Matylda mówiła że następnym razem jedziemy na czarną trasę na Kasprowym.

Pozdrawiamy wszystkich , Matylda Jola Michał

Poniżej fotoreportaż z wyprawy.