Geoblog.pl    My    Podróże    TA PIEKNA POLSKA, CZYLI WSZYSTKO POD NOSEM    Skansen i Miasteczko Galicyjskie

Skansen i Miasteczko Galicyjskie

Polska, Nowy Sącz

Dzisiejsza wycieczka to kolejny spontaniczny wyjazd pod hasłem zobaczmy co ciekawego jest w okolicy. Wybór Padła na Nowy Sącz, ale już przed wyjazdem w przewodniku trafiliśmy na zapis o skansenie. Od niego zaczniemy !!! Pakowanie , do wozuuuu!! i po godzinie jesteśmy na miejscu.

Strzał w dziesiątkę !!!

Bardzo kameralny skansen w otoczeniu pięknego parku. Wspaniałe miejsce, pełne uroczych zakątków, miła obsługa i zachowany charakter wsi. Może głównie dlatego że obiekty są pogrupowane tematycznie , tworzą całe zagrody i są zlokalizowane w takich odległościach że nie stoją jeden na drugim i wszystko wygląda naturalnie.

Poz zwiedzeniu skansenu (niestety z braku czasu nie całego ) trafiamy do Miasteczka Galicyjskiego. Gdzie trafiamy na przegląd orkiestr dętych województwa małopolskiego.

Samo miasteczko jest bardzo przyjemnym miejscem, możemy zajrzeć do zakładu fryzjerskiego, remizy , fotografa, snycerza i wielu innych miejsc. Lub napić się kawy czy coś przekąsić.

Generalnie skansen i miasteczko to świetne miejsce na spędzenie całego dnia z rodziną.

Gorąco polecamy, sami na pewno jeszcze tam wrócimy .