Geoblog.pl    My    Podróże    2011 - BAŁKANY czyli wyprawa alternatywna względem innych planów wakacyjnych    próba zwiedzania podejście 2

próba zwiedzania podejście 2

Serbia
Serbia, Belgrad

Tym razem pada na Belgrad.

Niestety, od rana problemy dzieci aferują nas na tyle że wyjeżdżamy z kempingu dopiero o 9:30 i jest już jedyne 32 stopnie w cieniu.

Zwiedzanie Belgradu, ciężka sprawa, ciężko zaparkować a jeszcze ciężej zapłacić za parking, zajmuje mi to 50 minut, Jola z dziećmi walczy w parku.
Samo zwiedzanie ograniczamy do zwiedzenia twierdzy , przy okazji odbywamy miłą rozmowę z napotkanym nieznajomym o życiu w Serbii - podsumowując, jest bardzo ciężko.
Później spacer po starówce, zwiedzamy katedrę, znajdujemy miły zaułek z restauracją, obiad ,spacer i w dalszą drogę.
Po drodze małe zakupy , dużo dziecięcych problemów i finalnie o 21:00 lądujemy w pensjonacie w Nis. Piotrek dostaje nowe życie i walczy ze snem do 00:20 , w końcu pada.

Ja jeszcze wysyłam ostatnie rzeczy do pracy, kończę trzecie piwko - trzeba przyznać że lokalne piwo jest całkiem dobre- i mogę podsumować:

Strasznie kuleje nam transport i organizacja , a jak mówi mój tata, to właśnie to jest najważniejsze !!
Lub mówiąc po mojemu jesteśmy za słabi , z dwójką dzieci , zwłaszcza gdy jedno tylko pełza i wszystko pochłania , musimy mocno zrewidować nasz sposób na spędzanie wakacji. W każdym razie plan jest jutro wdrażamy :)

Ptyśki
Ptyśki - 2011-09-06 11:17
Transport i organizacja - tata ma rację, ale nie o to tu chodzi ani ie o zmianę planów. Rozwiązanie jest proste. Nie wiecie jakie? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę - poprostu PTYSIĄ brakło kasy.
A sekret na udane wczasy to Smolarscy x 4 Ptysie x 3 and there you go...
Bawcie się dobrze

mikasz
mikasz - 2011-09-06 13:27
Hmmmm...... :)
Przypomniały mi się pierwsze podróże z naszym drobiazgiem. Coś Wam podpowiem, trzeba tylko zaakceptować, że to dzieci wyznaczają rytm wyprawy i wtedy wszystko zaczyna działać. Na przewodnika stada proponuję Piotrusia :)))

My - 2011-09-10 20:39
dobre rady zawsze w cenie :)