Geoblog.pl    My    Podróże    TA PIEKNA POLSKA, CZYLI WSZYSTKO POD NOSEM    z dzieciakami na GORC !!

z dzieciakami na GORC !!

Polska, Gorc

I oto kolejna wyprawa za nami.
Tym razem wybór padł na Gorce i studencką bazę namiotową na polanie pod Gorcem.
Plan wyjazdu jak zawsze ten sam, im nas więcej tym lepiej !! W związku z powyższym na starcie stawiło się 16 osób i ruszyliśmy w góry.
Wycieczka bardzo udana , szczególne gratulacje dla maluchów , dały radę i bez większych problemów doszły do celu na własnych nogach.

Na miejscu rozbijanie obozu, mini polowy torcik urodzinowy dla Rafała, kiełbaski przy ognisku i kupa zabawy i gonitwy po namiotach. Dzieciaki w niebo wzięte.

Dla dorosłych po zmroku kontynuacja ogniska w przemiłym gronie miłośników gór, przy dźwiękach gitary i piosenkach turystycznych. Przy okazji pozdrawiamy wszystkich !!
A w szczególności nieznaną bohaterkę, która gasiła mnie gdy zapaliłem się od iskier z ogniska ( BAZOWY RADZI : nie należy za blisko podchodzić do ogniska w ciuchach z włókien sztucznych), czego zajęty pstrykaniem fotek nie zanotowałem :) Potem pomyślałem że żart, ale finalnie dziury w ciuchach potwierdziły pożar :)

Co do samej bazy, po prostu wspaniałe miejsce, fajnie zorganizowane, malowniczo położone, i prowadzone przez świetnych "bazowych" , warto odwiedzić, warto wrócić...

Odwiedziny lub powrót polecamy zwłaszcza na trzeci weakend sierpnia - będzie się wtedy odbywał w bazie kameralny festiwal piosenki turystycznej GORCSTOCK
z kolei w najbliższy weakend (22-24.07.2011) będzie impreza dla rodzin z dziećmi.
Więcej na stronie:

a z mojej strony, załączam fotoreportaż i pozdrawiam wszystkich.